zaterdag 26 oktober 2013

Het transport naar Sighet

Goedemorgen Maarten

Lekker geslapen en gezond weer op na een week met heel veel ervaringen en indrukken, ik weet nu ook waar we mee bezig zijn, heb het nu met eigen ogen gezien, het heeft me veel gedaan .

Maar nu ter zake ik heb een e-mail met foto’s opgestuurd gekregen van een psychiater uit Sighet die hij heeft gemaakt tijdens het lossen van de truck, maar ik kan hem in zo verre openen dat ik zie dat het foto’s zijn maar verder niets. Mijn vraag is dan nu aan jou kun jij er wat mee dan heb je tevens foto’s voor de blog spot en voor iedereen.

Groetjes Gerrit,
 
( goed weekend)

Hier de link naar de foto's

Ook Jaap en Gerrit zijn weer thuis van hun rit naar Sighet zoals uit het bovenstaande bericht blijkt.

Jelle en Andries zijn zaterdagmorgen thuisgekomen van hun rit naar Alba Iulia / Galda de Jos. Zie het vorige blok.

Transport 34 gaat maandag naar Breaza, Peter en Charles gaan rijden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten