dinsdag 1 oktober 2013

Naar de film





Geachte heer/mevrouw,

Ik benader u in verband met de film A Long Story, die afgelopen zondag tijdens het Nederlands Film Festival in première is gegaan. Wellicht kan deze film interessant zijn voor Stichting Promotie door de belangrijke rol die Roemenie speelt in het verhaal. Deze speelfilm weergeeft het soms harde leven van Roemeense werknemers in Nederland, maar het laat ook prachtige beelden zien van Roemenie wanneer hoofdpersoon Ward (Raymond Thiry) met de Roemeense Mihai terugkeert naar zijn moederland.

De Filmkrant schreef het volgende over de film:
“Thiry bewijst zich opnieuw als een van de beste filmacteurs die hier rondlopen. Hij laat zien dat je voor de camera nauwelijks hoeft te bewegen om een groot verhaal te vertellen. En dat verhaal is dat verdriet misschien ondeelbaar is, maar dat je niet de enige bent die het voelt.”

De film draait vanaf 17 oktober tevens in filmtheaters in o.a. Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Utrecht (voor meer informatie: http://www.cinemadelicatessen.nl/films-274-a-long-story.html).
Hierbij zou ik u daarom willen vragen om potentieel geïnteresseerden te wijzen op de film middels uw website, nieuwsbrief of social media.

Ik hoor zeer graag of, en zo ja, hoe en wanneer jullie melding zouden kunnen maken van de film. Hiervoor zou ik u de benodigde materialen (data, locaties) kunnen toesturen.

Met vriendelijke groet,


Judith Kadee
Cinema Delicatessen
 
Arie Biemondstraat 111
1054 PD Amsterdam
t: 020-4207123 | f: 020-4207124
 
New releases:
Forget Me Not (19/09)
Nieuwe Tieten (03/10)
A Long Story (17/10)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten