dinsdag 25 december 2012

Bericht van Klaske Bosma


Hallo Maarten,

Vanavond kwamen de mannen uit Botosani de pakketten brengen, ze waren overgeladen en maar goed dat ze geen grenzen hoefden te passeren. Er staat nog wel wat bij Cristi maar zodra ik een nieuwe riem heb in de bus ga ik er heen om het op te halen. Op dit moment regent het of ijzelt het maar als alles mee zit zijn de mannen weer thuis. Dus net op tijd weer. Ik ben enorm blij met de pakketten want het voelde alsof ik niet goed kerst kon vieren zonder de pakketten al die blije gezichten al is het maar voor even doet een mens goed niet alleen hu n maar ook ons. Ik ben zowaar opgelucht dat ik kan uit delen. De kinderen hebben alles naar boven moeten sjouwen maar dat ging met groot plezier en in een korte tijd. De komende dagen zal ik beginnen met het uitdelen we hebben al wat foto's van het uitladen en hoe de tassen boven in een kamer en in de hal staan er kan geen mens meer langs maar prima zo voor een paar dagen. Namens de mensen die er eentje krijgen en ons iedereen van harte bedankt voor al het werk en al de goede gaven in de tassen. Foto's volgen zodra ik meer heb gemaakt. Een gezegende kerst en een gelukkig en gezond 2013 en veel lieve groetjes van ons uit Vanatori.
KLas Coni en de kinderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten