zondag 22 september 2024

Weekbericht 37,38/24

De ruim 3.000 kilometer lange motorrit is in een woord geweldig geweest. Vooral
Montenegro was een verrassing voor ons, een heel mooi land om te bezoeken, zeker per motor. We hebben geen noemenswaardige problemen gehad en vooral genoten van de rit. De meeste van ons zijn weer thuis, zelf vlieg ik dinsdag naar huis, ik blijf nog een paar dagen in Breaza. Jan Valk doet de hele reis op de motor en verwacht woensdag weer thuis te zijn.

Tijdens de rit heb ik veel foto's ontvangen, de fotoalbums die ik er van gemaakt heb zijn redelijk gelukt. Behalve het toevoegen van de teksten die ik ontvangen heb, gelukkig spreken de foto's voor zich. Als ik weer thuis ben gaat het wat gemakkelijker, volgende keer dus wat uitgebreider.

Reghina uit Ticau.

Zoals altijd druk met van alles en ook eten uitdelen. Het album is niet helemaal volledig, dit lukt deze keer niet.

Hier de link naar de foto's.

Marin en Eniko Band 

Het voedselprogramma draait goed, Marin wil graag een ander huisje bouwen voor een gezin. Volgende week neem ik contact met hem op.

Hier de link naar foto's.   








Henk Muller

Henk is druk met van alles, voedsel uitdelen, evangelisatie, huisjes bouwen en nu ook goederen brengen naar een gebied waar afgelopen week een rivier buiten zijn overs is getreden. Mensen zijn daar al hun bezittingen kwijt geraakt. 

Hier de link naar foto's.  






Virorel en Elena Band

Ook daar weer veel actie, het school programma is ook daar weer gestart. 

Hier de link naar foto's.  

Josje Tirgu Mures

Zoals ik al schreef de foto's spreken voor zich. Josje is blij en dankbaar dat we hem helpen.

Hier de link naar foto's.    

De voorraad is Broek op Langdijk is redelijk op pijl, voedsel kon beter. Aanstaande woensdag 25 september gaan we weer een trailer laden met bestemming Breaza. Uit alle verhalen die we hier "oppikken" blijkt duidelijk dat onze hulp nog steeds belangrijk is.

Zaterdag 28 september is de indoor BBQ, fijn dat er zoveel belangstelling voor is.



 



 

 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten